Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Tuesday, April 26, 2011

keNapa Saya???

ok..keNapa saya suke letak pic kat blog saya??
mesti orang akn cakap..apa la minah ni kan..byk sgt pic kat blog dye..serabut..
hheehh....

apa pun xboleh...heheheh

actually setiap pic yg ada kat blog saya ni mempunyai setiap kenangan dan sentimental value nya yang tersendiri...dan ia akan mengimbau kembali setiap detik2 kenangan tersebut bila saya terlihat pic itu...so sweet kn..hehehe...

wAlaupun skrg ni sedang mengalami konflik dalaman dan politik campus..tapi itu semua tidak mendatangkan sekelumit effect pun pada saya..Biarlah orang buat kita....Janji kita tahu kita xsalahkan...

Apa pun xbole..heheeheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...