Bersama Selamanya..

Daisypath Anniversary tickers

1st Caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

2nd caliph

Lilypie Kids Birthday tickers

Wednesday, February 6, 2013

Aku keseorangan


Huhuuhu,...tajuk memang suspen je kan...
Tu la sekarang nie...
Chinese New Year dah nak dekat....
Sume opismate aku pakat cuti 1minggu...
lama giler tu....esok ada yang dah start cuti...sampai la 18hb baru naik..
Maunya xlama...
Aku juga la terkapai2 sorang2 cover kerja diorang...
Nasib badan la keje kat opis cina nie..
Pastu aku sorang je pulak melayu..
Nak kata dah pandai cakap cina..tak la juga...
tapi aku faham la sikit2...kihkihkih....
kalau ada orang ngumpat aku cakap nama "yani" so...aku laju2 je toleh...
Hahaha..berani la nak ngumpatkan...walaupun aku xpaham...
Tapi opismate aku ni sume baik2...
Bos aku lagi la baik..cuma dia kedekut sikit...
tapi kedekut-kedekut dia pun..
kihkihkih...maaap la bos...
Dia bagi sume staff sorang sekotak besau limau taw...
baik betul...


Sekarang nie...hati and mata duk aim satu benda je
maxi dress...
Setiap kali keluar lunch mesti lalu kat kedai tu..
hahaah...duk ushar je dulu....
sampai la akk tu bagi discount byk baru aku beli;
bagi diskaun kurang RM5 je...cheh..kedekut...
kahkahkah...

wehoooo.....tetibe teringin nak pakai maxi dress kan...
Tebiat ke ape...
tapi lawa kot..nampak sopan je...

Hari tu cakap kat Adi..

Yani: Nanti kita nak beli maxi dress la...
cantik taw....pakai dengan cardigan mesti sopan kan..

Sekali taw dia jawab ape..

Adi: Maxi dress tu ape?

Kahkahkah..kesengalan nye terserlah daa..

Yani: Laa...xkan xpernah nampak pompuan-pompuan kat luar sana pakai?

Adi: xpernah pun...

Sah tipu..

Pastu aku tolong la cover ayat dia...bagi dye xbengang.

Yani:  Ye la..awak kan baik..mana suka tengok-tengok..
jeling-jeling pompuan lain...kan..kan...


Ni yea pak cik Adi

Maxi dress macam gini la


contoh macam gini la...heheeh..tapi nanti pakai cardigan nampak lebih sopan kan...


Ada berita gembira..

heheeh...Blogger Kak Ana dah pregnant...
wah...bila baca latest entry dia nie...
suka sangat..
happy for u sis...
Hope jaga kandungan elok2....lagi2 sekarang ni bz dari pagi sampai petang,...
Kena rehat secukupnya...

COngratez again sis...


10 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...